1 » Gwarancja2

Gwarancja

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. W przypadku woli skorzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji powinni Państwo zwrócić się bezpośrednio do gwaranta, jednakże aby ułatwić Państwu możliwość skorzystania z uprawnień gwarancyjnych, oferujemy pośredniczenie pomiędzy Państwem, a gwarantem.

W związku z powyższym, w przypadku towarów kupionych w naszym sklepie, objętych gwarancją, możecie Państwo – zamiast bezpośrednio kontaktować się z gwarantem – skontaktować się z nami. Proponujemy skorzystanie z formularza znajdującego się na naszej stronie internetowej, przy czym proszę pamiętać, aby zaznaczyć, że chcecie Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.

W przypadku skorzystania z naszego pośrednictwa zobowiązujemy się do przekazania towaru gwarantowi w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas towaru od Państwa. Towar prosimy przesyłać na adres Sklep Mat Jan Sikora 81-380 Gdynia ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 3-11

Rozpatrywanie Państwa roszczeń z tytułu gwarancji odbywało się będzie na zasadach określonych w treści udzielonej gwarancji. Po otrzymaniu przez nas towaru od gwaranta niezwłocznie poinformujemy Państwa o odebraniu przez nas towaru od gwaranta i o działaniach podjętych przez gwaranta oraz prześlemy towar na wskazany przez Państwa adres albo będziecie mogli Państwo odebrać od nas towar osobiście. Koszt odesłania naprawionego towaru ponosi Sprzedawca.   alt(Formularz zgłoszenia reklamacji z tyt.gwarancji)


Poniżej w tabeli podajemy warunki gwarancji,adresy oraz dane kontaktowe do autoryzowanych serwisów wybranych marek sprzedawanych w naszym sklepie :
Podajemy również informace na temat gwarancji  w pliku zespolonym alt(Gwarancje EU)
 
Autoryzowane punkty serwisowe
 
CANON NIKON
C.S.I. Foto i Video
ul. Żytnia 15
01-014 Warszawa
tel. 22 379 20 90
info@e-csi.pl
www.e-csi.pl
Warunki gwarancji

 
Serwis Nikon Polska Sp. z o.o.
ul. Łopuszańska 38B
02-232 Warszawa
tel. 22 460 87 60
service@nikon.pl
www.nikon.pl/serwis

Warunki gwarancji
 
CRUMPLER  PHOTTIX
LEXAR
MANFROTTO
Foto - Technika
ul. Ks. Robaka 63c
80-119 Gdańsk
tel. 58 320 11 72
info@foto-technika.pl
www.foto-technika.pl/serwis

Warunki gwarancji
FOTO 7 s.c.
ul. Dworcowa 62
44-100 GLIWICE

tel.: (32) 331 37 04
http://www.foto7.com.pl/serwis/

Warunki gwarancji
TAMRON METZ VELBON BENRO SAMYANG LEXAR SANDISK, HAMA, CELESTRON
Foto - Technika
ul. Ks. Robaka 63c
80-119 Gdańsk
tel. 58 320 11 72
info@foto-technika.pl
www.foto-technika.pl/serwis

Warunki gwarancji
 
Hama Polska Sp. z.o.o.
ul. Poznańska 5
62-023 Gądki
tel. 61 873 10 28
www.hama.pl/serwis

Warunki gwarancji
 
HAHNEL MARUMI  UNITRA
TREQ  CASE-LOGIC BRIDGE
SIGMA
K-Consult Sp. z o.o.
 ul. Architektów 67
 81-528 Gdynia
Tel: +48 58 668 31 80
www.kconsult.pl
E-mail: info@kconsult.pl
Foto-Service
ul. Fleszarowej-Muskat 3
81-589 Gdynia
tel. 58 629 45 22
info@foto-service.pl
www.foto-service.pl
Warunki gwarancji
SANDISK FOTOOLEX HOYA
TECHNOLINE 
LOWEPRO
CSI Serwis    
Jasnogórska 69
31-358 Kraków
tel.12 383 06 81
sdserwis@csi.krakow.pl

Warunki Gwarancji Sandisk EU




 
DayMen Polska Sp. Zoo
Powstańców Śląskich 108A lok 25 
Warszawa, Warszawa
 01-466 Warszawa
Tel:(48) 22 379 22 90
http://www.daymen.pl
E-mail:info@daymen.pl

Warunki gwarancji

 
 SONY - lustrzanki i obiektywy OLYMPUS
C.S.I. Foto i Video
ul. Żytnia 15
01-014 Warszawa
tel. 22 379 20 90
info@e-csi.pl
www.e-csi.pl

Warunki gwarancji
 
Olympus Polska Sp. z o.o.
ul. Suwak 3
02-676 Warszawa
tel. 22 366 00 66 / 00800 67 10 84 00
serwis@olympus.pl
www.olympus.pl/serwis

Warunki gwarancji
 
SONY - aparaty kompaktowe i kamery  PENTAX
Centrum Serwisowe Sony PRAM S.C.
ul. Serocka 37
04-333 Warszawa
tel. 22 406 00 34serwis@pram.com.pl
www.pram.com.pl

Warunki gwarancji
 
Apollo Electronics - Serwis
ul. Poleczki 13
02-822 Warszawa
tel. 22 46 45 893
serwis@apollo.eu
www.apollo.eu/serwis


Warunki gwarancji
 
 PRAKTICA FUJI
G&P Focus
ul. Browarna 2
43-300 Bielsko-Biała
tel. 33 812 50 48
biuro@gp-focus.com.pl
www.praktica.pl/serwis


Warunki gwarancji

 
FujiFilm Oddział w Polsce
Budynek ERA 200, Blok C, IV p., pok. 406
Al. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Tel. 22 578 11 14 
serwis@fujifilm.pl
www.fujifilm.eu/pl/wsparcie

Warunki gwarancji
 
PANASONIC SAMSUNG
Atmax
ul. Kręta 6
15-345 Białystok
tel. 85 742 81 47
atmax@bk.onet.pl
www.centrumfoto.pl

Warunki gwarancji
 
Foto-Service
ul. Fleszarowej-Muskat 3
81-589 Gdynia
tel. 58 629 45 22
info@foto-service.pl
www.foto-service.pl

Warunki gwarancji
 
BENQ EPSON QUANTUM, DELTA, TRIOPO, SAMYANG
LetMeRepair Polska Sp. z o.o.
ul. Częstochowska 140
62-800 Kalisz
tel. 62 766 77 71
info@letmerepair.pl
www.letmerepair.com

Warunki gwarancji
 
Serwis Foto-Tip
ul. Płk. Dąbka 17
30-732 Kraków
tel.: 12 270 12 81 / 534 857 883
serwis@foto-tip.pl
www.foto-tip.pl/reklamacje

Warunki gwarancji
 
THINK TANK PHOTO LEVENHUK
4Profi Sp. z o.o.
ul. Madalińskiego 17-7
30-303 Kraków
kom: 664-094-601
www.ttfoto.pl
Levenhuk Poland Sp. z o.o.
ul.Małeckiego 5/15
10-293 Olsztyn
tel.+48 797 793 911
www.pl.levenhuk.com/
Warunki gwarancji

 

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl